sobota, 14 kwietnia 2012

Bułki z boczkiem , serem i cebulą

Znalazłam ciekawy przepis na bułeczki . Ciekawy, bo zamiast drożdży użyto proszku
i sody .Przepis znalazłam na blogu  gotowanie cieszy.
Oczywiście nie trzymałam się go ściśle , ale bułeczki bez dodatków też były dobre :


                                       


3     szkl  mąki
1     łyżeczka  proszku
1/2  łyżeczki  sody
1/2  łyżeczki  soli
1/2  łyżeczki  cukru
120  g masła miękkiego
3/4  szkl  maślanki
1  jajko
50  dkg  boczku pokrojonego w kostkę  ( pominęłam )
1  pęczek  dymki  posiekanej  (  dałam  prażoną cebulkę )
4  łyżki  sera  żółtego  startego  ( pominęłam  )

Do  miski  wsypać suche  składniki , ser , cebulkę , boczek , miękkie masło. Rozdrobnić palcami , dodać maślankę i roztrzepane  jajko. Zagnieść ciasto. Formować bułeczki , piec na blaszce wyłożonej papierem  ok. 15  min w  220 stopniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz